tirsdag 6. april 2010

Easy step, my ass!

I dag har jeg vært på min første treningsøkt à la organisert time.

Den het Easy Step, og damen gjorde det klart at dette skulle alle kunne følge. "Alle" var i dette tilfellet meg og 15 damer. Greit nok :)

Joda, etter en kjapp liten innføring i mambo og prinsesser var vi i gang. Det var knebøy og mambo, det var skyving og mambo og det var prinsesser og mambo! Très masculin!

Etter 35 minutter var det over, og da jeg gikk spurte damen meg: "Gikk det bra med deg? Du kommer inn i det etter hvert!".

Som om jeg var helt hemma!

Vel, uansett:

Jeg oppdaget en del ting underveis:

1. Jeg sto rett under en påslått ovn. Ikke smart, hverken av meg eller Elixia.
2. Jeg har bedre koordinasjon enn mange, og dårligere enn mange. Jeg vil si at jeg var like god som iallfall 60 % av de som var der, og MYE bedre enn 10 % av dem som var der.
3. Jeg var dårligere enn mange, og klappet på feile steder.
4. Grunnen til at det går så få menn på disse timene er sikkert pga bevegelser med navn som "prinsesse"..... Hallo?
5. Utrolig dårlig musikk! Hva er det med sånne Syden-låter, da? Kan de ikke finne noe skikkelig musikk.

Dette var min første treningsøkt i klistremerkekampanjen, og jeg har klistret på mitt første merke på veggen! Sånn belønning funker fett på meg :)

OG jeg har skrevet 2400 ord på oppgaven som skal inn neste tirsdag. Jeg er på vei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.