mandag 3. mai 2010

Å løpe fra Samantha

I dag har jeg vært på trening igjen. Eller, ikke IGJEN som i at jeg går der så utrolig ofte, men IGJEN som i at jeg har vært der en gang eller to før.

Å velge musikk å trene til er egentlig en ganske stor sak, merket jeg. Jeg prøvde å trene til Bjørn Hellfuck.....funget dårlig. Sangene har feil tempo.

Jeg prøvde å trene til Alicia Keys.

Helt feil. Sangene har iallfall feil tempo, og hun har så dårlig sangteknikk at jeg ble helt satt ut.

Men kjære Samantha Fox, altså... Damen med den store stemmen og de dype tekstene!

Med tekstlinjer som:

"Ooh, it's only you I adore
so much more then my body was asking for
Yes, your love is breaking my chill
Even still, there's a thrill in my heart"


Og for ikke å snakke om:

Hurt me, hurt me
I know you wanna take me home
But Baby, that's not what I want
Hurt me, hurt me
You can work my body all night long
But the pants stay on!


...ja, da går treningen som en lek. Man prøver på en måte å rømme fra hele greiene, men jo fortere man løper, desto nærmere kommer sangen. Genialt opplegg!

Jeg hadde forresten hele veggen tapetsert med bilder av Samantha Fox da jeg var tenåring. Ja, jeg var nok en gutt som tidlig var opptatt av sangtalentet, og ikke var så fokusert på utseende. Jeg skilte meg nok litt ut på den måten....

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.