søndag 21. februar 2010

Hjelpe og trøste

På fredag overtok jeg leilighet i Svingen. Veldig glad og fornøyd. På lørdag klarte jeg å miste nøklene til Svingen. De andre settene med nøkler ligger innelåst i Svingen. I morgen kommer flyttefolkene, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hjelpe og trøste!

Men i dag var det en i koret jeg dirigerer som fortalte meg at mannen hennes faktisk er låsesmed. Jeg måtte bare gi en lyd hvis jeg trengte hjelp! Takk gode en eller annen!

Og hvordan fikk jeg vite at mannen hennes er låsesmed? Og hvordan fikk hun vite at jeg hadde låst meg ute?

Facebook, selvsagt! Så takket være den digitale verden, kan det nå være at problemet mitt løser seg ganske bra.

So don't bring your anti-Facebook attitude this way!!

Jeg tror kanskje også at jeg har mistet nøklene på Ikea, så mandagen bringer håpet med seg. Men da må jeg allerede ha klart å komme meg inn i leiligheten! Som jeg nå kanskje klarer takket være Facebook.

Facebook redder dumme mennesker som meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.