søndag 11. desember 2011

God morgen?

Jeg bråvåknet!





Jeg så på den største klokken.





Jeg satte meg opp i sengen, og tenkte at i dag er det dagen.




Jeg kjente på halsen.





Ok, litt hoven ennå.

Jeg sto opp. Tok på stillongs og matchende sokker.





Ble usikker på skrivemåten til stillongs. Bestemte meg for å drite i det. Hadde viktigere ting å gjøre!

Jeg slo av viften som går året rundt.





Jeg gikk inn i stuen. Hilste på den forlegne brune.



Jeg tok en skje halsremedie.





Jeg gikk inn på musikkrommet, og satte meg ned.





Funker stemmen i dag??

Kom på konsert i Fyllingsdalen kirke kl 17 eller 1930, så får du vite det også.

Nå: Frokost!





Location:Damsgårdstunnelen,Bergen,Norge

2 kommentarer:

  1. Jeg tipper det går HELT strålende og gleder meg til å finne det ut!

    SvarSlett
  2. Du får ta noen bilder slik at jeg kan blogge om det når jeg kommer hjem igjen.

    SvarSlett

Anonyme innlegg blir slettet.