torsdag 31. mai 2012

Masterlig!

I dag har jeg levert masteroppgaven min! Fristen er i morgen, fredag 1.juni, men nå har jeg levert. For en halv time siden hentet jeg den ferdige oppgaven hos Kopibutikken i Bergen, og nå sitter jeg med 5 stk eksemplarer. Det er en vanvittig rar følelse, og en vanvittig herlig følelse. Tenk at jeg snart er ferdig, etter 4 års studier?

Høsten 2008 begynte jeg på min mastergrad i IKT i læring, musikkfaglig profil. Studiet har foregått ved Høgskolen Stord/Haugesund, og jeg har ikke nok gode ord å si om dem. For en fantastisk studieplass, for noen fantastiske forelesere, for noen fantastiske studiekamerater - og for noen fantastisk raspeballer om torsdagene!

Det har vært en utrolig opplevelse. Jeg har alltid vært av den oppfatningen at lærere må etterutdanne seg. I yrket vårt er det superviktig å holde seg oppdatert på skoleforskning, og det er svært kjekt å få påfyll etter noen år i yrket.

Heldigvis landet jeg en plass der jeg følte jeg hadde noe å bidra med. Selv om jeg til tider har synes det har vært litt slitsomt (og har Fire kaffe å takke for at jeg har fullført), har dette gitt meg så uendelig mye!

(Nå må jeg jo si at jeg har en muntlig presentasjon igjen, og hvis jeg stryker er dette innlegget litt pinlig... Med det kan fort gå bra!)

I morgen går turen til Stord for å levere de fysiske versjonene av masteravhandlingen, og turen skal selvfølgelig gjennomføres sammen med et visst antall kaffe. Tradisjonen tro, liksom.

Jeg er nærmere enn noen gang: Lektor Lund.

Og det klinger fremdeles bra!








2 kommentarer:

Anonyme innlegg blir slettet.