søndag 6. mai 2012

Fjellfjotter

På fjellet i dag så jeg til min store skrekk at et eller annet stupid individ hadde vært og strødd glassbiter oppover stien. Jeg har lenge tvilt på menneskehetens intelligens (en tvil jeg ofte får bekreftet på sosiale medier og kommentarfelt på nettavisene), men at noen kan være så vidrige at de gjør slik er totalt uforståelig for meg. Jeg har opplevd dette før, og for oss hundeeiere er dette spesielt ugreit. Jeg så det heldigvis akkurat i tide, og fikk plukket opp de verste bitene. Men fy faen, altså! Sånne mennesker må da ha et tragisk liv?

Fjellturen ble likevel fin. Jeg fant en sti der ingen skulle tru at nokon kunne gå på tu(r), og selv om været har stått på shuffle i hele dag, var det sol da jeg var ute.




Jeg fant til og med et dinosaurfossil:


Så det så!

Ikke kom her og fortell meg at jeg ikke bor i verdens fineste by!





Location:Damsgårdsveien,Bergen,Norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.