lørdag 28. april 2012

Det kan fort gå bra!

I levende live er jeg ikke spesielt kritisk. Jeg får alt ut i skrift, og er svært harmonisk in person :)

Helt sant!

I dag, da jeg var på Kiwi for å handle frokost, sto jeg igjen i kø bak en eldre person som skulle bruke alle myntene sine. Nå skal jo snart 50-øringene ut av verden, så det var nok disse dette godt voksne mennesket skulle kvitte seg med. Greit nok.

Men det var noe som reddet situasjonen: En liten jente, type 2 år. Hun satt i handlevognen foran meg og sang. Av full hals.

Det kan i grunnen av og til være irriterende, men vet dere hva hun sang?

Bjelleklang!!

Og da hun var ferdig, ropte hun: "God jul!", like høyt!

Moren så lettere pinlig berørt ut, men for meg var det ukens lille høydepunkt!

Så god jul, og god helg!



Bilde fra en julekonsert :)

1 kommentar:

Anonyme innlegg blir slettet.