torsdag 22. oktober 2009

Hva har jeg lært i dag?

  • Appropriere.
  • Teknokulturell dannelse
  • Det er ikke spesielt smart å spise komler kl 13. Iallfall ikke når man ber om stor porsjon.
  • Lisbeth Salander liker spikerpistoler og beveger seg raskt som et reptil.
  • C2H6O er formelen for alkohol.
  • C9H13N er formelen for amfetamin
  • C21H30O2 er formelen for cannabis
  • C21H23N05 er formelen for heroin
  • C11H15N02 er formelen for ecstasy.
  • C17H21NO4 er formelen for kokain, som kjemisk sett er ganske likt koffein.

Hva skal jeg så bruke denne påstandskunnskapen til? Ikke vet jeg, men min noe snåle evne til å huske tall viser seg å fremdeles ikke være god for noenting.

Jeg har også lært at innholdet i en buss full av utlendinger med andre pigmenter i huden enn meg liker å ta bilde inne på fergen mellom Sandvikvåg og Halhjem. Mange bilder.

Det siste jeg har lært er at hvis du er en ekkel gammel mann i skitne, flekkete klær så bør du ikke spise pølse på fergen. Iallfall ikke når du ikke har lært å tygge med munnen igjen, eller å kjenne igjen følelsen av å ha pølsebiter og ketchup i hele fjeset.

Du bør ikke det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.