tirsdag 23. november 2010

Og med dikt følger kunst

...eller noe sånt.

I går skrev jeg om mitt favorittdikt, The Road not Taken, og i dag skal jeg atter en gang være kulturelt befengt og vise mitt, for tiden, favortittbilde.

Jeg er blitt fan av en svensk fotograf som heter Erik Johansson. Han driver sannsynligvis med andre ting enn å ta bilder, men det er altså denne siden av mannen jeg er blitt fan av. Og han driver altså ikke bare med å ta bilder av ting. Neida, han manipulerer disse bildene etterpå, og resultatene er til tider fascinerende.

Mitt favorittbilde for tiden er dette:
















Når jeg ser på det nå, ser jeg jo at det er i samme gate som diktet i innlegget under. Og der brukte jeg visst ordet gate også.... Jaja.

Jeg er altså opptatt av å gå mine egne veier, og har hele tiden valgt å se på det som noe positivt.

Om jeg tar meg en øl på en tirsdag, så får det bare være!

Meg får du IKKE inn i en A4-konvolutt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Anonyme innlegg blir slettet.